Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2023

Η Ρίτα Αντωνοπούλου ερμηνεύει Δημήτρη Κάσσαρη - "Μαζί"


Ο τραγουδοποιός, τραγουδιστής και συγγραφέας παιδικών βιβλίων Δημήτρης Κάσσαρης μας προσκαλεί να ξαναβρεθούμε ζωντανά και ψυχολογικά "ΜΑΖΙ" όπως είναι ο τίτλος του πρώτου τραγουδιού του νέου του άλμπουμ με τον τίτλο "ΤΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΦΩΣ".

Όπως γράφει ο ίδιος ο δημιουργός:

“Οκτώ τραγούδια μου με φως όπου ύστερα από διάφορες δυσκολίες και καθυστερήσεις, αλλά “κάθε εμπόδιο για καλό”, βγάζω έξω στη σωστή ώρα “Το μέσα μου φως”. Κόντρα στην φρικτή πραγματικότητα του καιρού μας, επιμένω σε εκείνο το φως που είτε εκπέμπουμε είτε αναζητάμε στο απλό και στο τίποτα έως στο πιο σημαντικό. Εκείνο το φως της αλληλεγγύης, της καλοσύνης και της συντροφικότητας που μέσα “σε άγρια μαύρη εποχή” αν καταφέρεις να τόχεις και να το διατηρείς αναμμένο, χαμογελάς στη ζωή με ευγνωμοσύνη.

Έτσι κι εγώ χαμογελώ και ευχαριστώ τους τέσσερις σπουδαίους τραγουδιστές, Γιώργο Νταλάρα, Ρίτα Αντωνοπούλου, Ηρώ Σαϊα, και Νίκο Ανδρουλάκη, που μου έκαναν την τιμή να προσθέσουν το δικό τους προσωπικό φως στις συνθέσεις μου.
Ευχαριστίες στον στιχουργό Ηλία Μάστορη για τα “Ιπτάμενο Χαλί” και “Ταξίδι” και για όλα τα ποιήματα που μου εμπιστεύτηκε από τα οποία γεννήθηκαν κάποια νέα υπέροχα τραγούδια μας. Στην συγγραφέα εκπαιδευτικό Εύη Τσιτιρίδου και στον Κωνσταντίνο Χριστοφορίδη για την φιλία και για την πραγματοποίηση, τον συντονισμό του “Ίμβρος”. Στους φίλους στιχουργούς που μου έστειλαν στίχους κι ας μην επιλέχθηκαν. Ευχαριστώ τον χαρισματικό τραγουδοποιό Νίκο Ξύδη για την ενορχήστρωση, την ηχοληψία, την επιμέλεια, τον τέλειο ήχο και τις ιδέες, καθώς και για την φιλική και αρμονική συνεργασία μας. Όλους τους ταλαντούχους μουσικούς, όπως οι Νεοκλής Νεοφυτίδης, Μανώλης Ανδρουλιδάκης, Γιώργος Μάτσικας, Θανάσης Σοφράς Βασίλης Κετεντζόγλου, Δημήτρης Κουφογιώργος και άλλους σπουδαίους. Τους εξαιρετικούς ηχολήπτες Ηλία Λάκκα - Odeon studio, Μαν.Βλάχο- Numbernine studio και Θανάση Γκίκα - studio Mythos. Ευχαριστώ τη Λένα Τρυπιδάκη για το καλλιτεχνικό εικαστικό αποτέλεσμα και για την στήριξή της σε κάθε νέα ανησυχία μου. Όπως και την δική μου Λένα σύντροφο ζωής για την οποία έγραψα και αφιερώνω το τραγούδι “Το μέσα μου φως” που έδωσε και τον τίτλο του άλμπουμ.
Τέλος ευχαριστώ την FM records για την οργάνωση, τις συμβουλές και την ανθρώπινη επικοινωνία μας για να λάμψει έξω σωστά “Το μέσα μου φως”.

♫ Stream and/or Download: ▶ https://orcd.co/dkmazi
--------------------------------------------------
Ερμηνεία: Ρίτα Αντωνοπούλου
Μουσική & Στίχοι: Δημήτρης Κάσσαρης
Ενορχήστρωση: Μανόλης Ανδρουλιδάκης
Ηχοληψία, μίξη, mastering: Μανώλης Βλάχος, Studio Number Nine
--------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου